Vistula

Vistula na wiosnę i lato 2017 – kulisy sesji


Młodzi, ambitni i pewni siebie – bohaterami najnowszej kampanii wizerunkowej Vistula są przebojowi mężczyźni o silnych charakterach. Nie stronią jednak od żartów, zabawy i przygód. Przyjaźń jest dla nich kluczową wartością. 

Podobnie optymistyczny i świeży jest wydźwięk kolekcji Vistula na obecny sezon. Jest lżejsza i mniej formalna, dominują w niej ciepłe barwy wiosny i lata, oryginalne wzory oraz nowoczesne, zgodne z najnowszymi trendami kroje. Znajdziemy w niej klasykę męskiej garderoby, zarówno w eleganckiej, jak i casualowej odsłonie. Wspólnym mianownikiem pozostaje jednak znakomite krawiectwo. – Na pierwszym planie nadal jest garnitur, lecz także w odmłodzonej wersji, w nowocześniejszej i luźniejszej stylizacji. Noszony do białej koszuli, ale też do swetra czy T-shirtu ukazuje całe swoje spektrum możliwości, będąc niezastąpionym w każdej praktycznie sytuacji – mówi Wojtek Bednarz, projektant marki. 

Pierwsze modele z kolekcji są już dostępne w salonie Vistula.